Identyfikacja wizualna firmy

W MediaLake zajmujemy się projektowaniem identyfikacji wizualnej firmy, które pomagają świadomie budować pozycję firm naszych klientów. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy to idealna usługa dla przedsiębiorstw chcących zbudować zaufanie do marki oraz stabilną pozycję na rynku.

Identyfikacja wizualna firmy z MediaLake

Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej dla firm. Każda realizacja identyfikacji wizualnej jest opierana na wartościach, które marka ma do zaoferowania. Specjalizujemy się w tworzeniu identyfikacji wizualnych, które budują silną pozycję marek na rynku i wzmacniają zaufanie konsumentów do firm jak i ich produktów.

Kompleksowa identyfikacja wizualna firmy - Cennik

Pakiet srebrny

od 2899 PLN

  • Projektowanie logotypu
  • Podstawowa księga znaku
  • Propozycja wizytówki firmowej
  • Czas wykonania do 10-20 dni,
  • Przekazanie plików ai, pdf, png, jpg
Zapytaj o ofertę

Pakiet złoty

od 4999 PLN

  • Projektowanie logotypu
  • Podstawowa księga znaku
  • Propozycja wizytówki firmowej, projektowanie papierów firmowych
  • Projektowanie motywu przewodniego marki
  • Czas wykonania do 15-30 dni,
  • Przekazanie plików ai, pdf, png, jpg
Zapytaj o ofertę

Pakiet diament

od 7999 PLN

  • Projektowanie logotypu
  • Zaawansowana księga znaku
  • Projektowanie motywu przewodniego marki
  • Projektowanie wizytówek, papierów firmowych i inne
  • czas wykonania do 20-40 dni,
  • Przekazanie plików ai, pdf, png, jpg
Zapytaj o ofertę

Sesja poprawkowa to etap wykonywanych prac na wybranej koncepcji. Jedna sesja poprawkowa to dopracowanie projektu, zmiana koloru, dopisanie tekstu lub jego korekta, zmiana układu graficznego elementów projektu i inne drobne zmiany. Nowa wersja lub zmiany traktowane jako nowy projekt wyceniane są oddzielnie jako 599 zł za projekt.

Ceny podane w Cenniku widocznym na Stronie internetowej są cenami netto, wyrażonymi w polskich złotych i mają charakter orientacyjny (nie są wiążące). Podane ceny stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Chcesz porozmawiać z naszym ekspertem na temat identyfikacji wizualnej dla Twojego biznesu? Zadzwoń do nas już teraz!

Co zawiera kompleksowa identyfikacja firmy?

Logotyp + księga znaku

Logo to podstawowy i najważniejszy element profesjonalnej identyfikacji wizualnej firmy

Materiały promocyjne

Identyfikacja wizualna firmy powinna zawierać motyw oraz zasady tworzenie i prezentowania materiałów promocyjnych w tym postów i reklam w social media.

Kolorystyka i typografia

Identyfikacja wizualna określa czcionki oraz kolory, z jakimi utożsamia się marka.

Wizytówki i papiery firmowe

Profesjonalna identyfikacja wizualna firmy zawiera wizytówki, papiery firmowe, ulotki i inne materiały graficzne.

Ubrania firmowe

Częścią przemyślanej identyfikacji wizualnej firmy są ubrania pracowników oraz różne gadżety firmowe

Opakowania produktów

Profesjonalna identyfikacja wizualna firmy posiada projekty i zasady projektowania opakowań produktów z wykorzystaniem przewidzianej kolorystyki i typografii.

Jak wygląda proces tworzenie identyfikacji wizualnej firmy?

Stworzenie briefu

W pierwszym etapie procesu projektowania identyfikacji wizualnej tworzymy brief, który zawiera podstawowe informacje na temat działalności marki, mocnych stron i specyfiki branży, w której działa.

1
2
Podpisanie umowy

Na tym etapie, podpisujemy umowę dotyczącą usługi zaprojektowania kompleksowej identyfikacji wizualnej firmy.

Projektowanie identyfikacji

Na tym etapie nasz specjalista rozpoczyna pracę nad koncepcjami identyfikacji wizualnej firmy. To w tym momencie grafik dobiera najlepsze kolory, typografię i układy.

3
4
Sesje poprawkowe

Posiadając już stworzone projektu przygotowywujemy księgę znaku, która będzie zawierać najważniejsze zasady posługiwania się oraz użytkowania identyfikacji wizualnej firmy.

Zakończenie realizacji

Przekazujemy zrealizowany projekt w postaci kilku rozszerzeń plików.

5

Dlaczego warto zainwestować w profesjonalną identyfikację wizualną firmy?

Dobre pierwsze wrażenie wśród klientów

W aktualnych czasach klienci przywiązują ogromną uwagę do identyfikacji wizualnej marki. Profesjonalne logo, czy motyw przewodni materiałów marketingowych firmy może wywrzeć bardzo dobre pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach.

Większa wartość postrzeganej marki

Dobrze zaprojektowane logo oraz mądrze zaprojektowana identyfikacja wizualna pomagają prezentować spójny i przemyślany wizerunek, oraz komunikować o wartościach, którymi kieruje się firma. Identyfikacja wizualna firmy pomaga również budować silną i stabilną tożsamość marki. Poprzez identyfikację wizualną firmy definiujemy jak konsumenci mają postrzegać naszą markę.

Wykreowanie rozpoznawalności w branży

Identyfikacja wizualna firmy, która przyciąga uwagę i zostaje w pamięci, pomoże w budowie silnej i stabilnej pozycji na rynku oraz rozpoznawalności marki. Dzięki odpowiedniemu projektowi identyfikacji wizualnej, użytej typografii oraz kolorów możemy łatwiej dotrzeć do grupy docelowej konsumentów oraz zyskać ich zaufanie do marki.

Przewaga nad konkurencją

Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna firmy pomaga wypracować przewagę nad konkurencją. Posiadając profesjonalną identyfikację wizualną marka wzbudza zaufanie zwiększając swoją konkurencyjność na rynku.

Zainteresowała Cię usługa?

Złóż zapytanie

Identyfikacja wizualna — Najczęściej zadawane pytania

Papier firmowy jest wykorzystywany do Tworzenia wszelkiego rodzaju pism. Zawiera podstawowe informacje na temat firmy i pomaga w subtelny sposób budować profesjonalny wizerunek firmy.

Tak. Projektując identyfikację wizualną firmy wykonujemy indywidualne projekty stopek mailowych na odpowiednie stanowiska.

W zależności od zakresu prac oraz złożenia projektu jest to przeważnie 15-40 dni roboczych.